معرفی سه سرویس تبلیغات گوگل

معرفی سه سرویس تبلیغات گوگل

معرفی سه سرویس تبلیغات گوگل
سرویس های تبلیغاتی گوگل، دیگر با سرویس هایی نظیر DoubleClick و Adwords خداحافظی میکند. گوگل برندسازی خود را با پلتفرم های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی نظیر گوگل ادز (Google Ads)، پلتفرم بازاریابی (Marketing Platform) و اد منیجر (Ad Manager) ساده تر می کند.

از زمان راه اندازی ادوردز (Adwords) هجده سال می گذرد و زمان تغییر برای گوگل فرا رسیده است. در این دو دهه خیلی چیزها عوض شده اند. تلفن های همراه زندگی مردم را زیر و رو کرده، هر یک از ما به کمک رسانه های اجتماعی به یک انتشار دهنده محتوا تبدیل شده ایم و تقاضا برای محتوای ویدیوئی بسیار زیاد است. این تغییرات باعث می شود صاحبان کسب و کار در استراتژی دیجیتالی خود بازنگری کنند و به همین دلیل است که گوگل تصمیم به بازسازی برند پلتفرم های سفارش تبلیغات، بازاریابی و نمایش تبلیغات خود گرفته است.

هدف این کار آن است که تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ساده تر شده و در عین حال همکاری و یکپارچه سازی نیز تا حد امکان تسهیل گردد.

از این به بعد نام گوگل ادوردز به گوگل ادز تبدیل می شود و سرویس دابل کلیک گوگل برای سفارش دهندگان تبلیغات (DoubleClick advertiser products) بخشی از پلتفرم بازاریابی گوگل خواهد بود، در حالی که دابل کلیک برای نمایش دهندگان تبلیغات (DoubleClick for Publishers) و دابل کلیک تبادل آگهی (DoubleClick Ad Exchange) زیر مجموعه Ad Manager گوگل محسوب می شوند. در ادامه به معرفی سرویس های گوگل می پردازیم:

تبلیغات گوگل ادز

استراتژی بازاریابی گوگل,بازاریابی گوگل,تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

گوگل ادز (Google Ads) یکی از سرویس های مهم گوگل، حاصل تلاش گوگل برای بازسازی برند و ادغام همه امکانات تبلیغاتی اش در یک پلتفرم واحد است. ادوردز به زودی بازنشسته می شود تا کسب و کارها از کلمات فراتر بروند و ثابت شود که تبلیغات از روش های سنتی عبور کرده است.

هدف سرویس تبلیغات گوگل Google Ads این است که امکانات و قابلیت های تبلیغاتی را ساده تر کرده و بیشتر بر رابط کاربری و بهترین راه های ارائه فرصت های جدید تبلیغات برای کسب و کارها متمرکز شود.

گوگل ادز یک کمپین جدید هم خواهد داشت تا در راه اندازی تبلیغات آنلاین به کسب و کارها کمک کند. این بخش از گوگل ادز به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا پتانسیل تبلیغات آنلاین را بشناسند بدون این که با انبوهی از دستورالعمل های گوناگون سردرگم شوند.

ما منتظر جزئیات بیشتری درباره این تغییرات هستیم، ولی با توجه به چیزهایی که تا به حال خوانده ایم به نظر می رسد فرصتی عالی برای همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ فراهم شود تا از قدرت و توان تبلیغات آنلاین برای یافتن مشتریان جدید استفاده کنند.

حتی متخصصان حرفه ای ادوردز هم می توانند همان کارهای سابق خود را در این محیط جدید راحت تر انجام دهند.

Marketing Platform گوگل

سرویس ad manager google,سرویس دابل کلیک گوگل,سرویس های تبلیغاتی گوگل

پلتفرم بازاریابی گوگل (Google’s Marketing Platform)، سرویس دابل کلیک گوگل (DoubleClick) برای سفارش دهندگان تبلیغات را با بسته گوگل آنالیتیکس 360 تلفیق می کند. در این برند جدید تبلیغات و تحلیل داده ها (آنالیتیکس) با یکدیگر ترکیب شده اند تا بازاریابان بتوانند همه نتایج تبلیغات خود را در یک جا و در کنار هم داشته باشند.

به این ترتیب لازم نیست برای سنجش عملکرد و بازده تبلیغات خود، از پلتفرم های مختلفی استفاده کنید. به نظر می رسد گوگل قصد دارد از پیچیدگی تمام محصولاتش بکاهد.

هر چه فرآیند کار ساده تر باشد نتایج بهتری به دست می آید و جذابیت تبلیغات آنلاین برای کسب و کارهای کوچک تر هم افزایش خواهد یافت.

سرویس تبلیغات گوگل Marketing Platform، تمام قابلیت های DoubleClick Digital Marketing و Analytics 360 suite را با یکدیگر ترکیب خواهد کرد و بعلاوه با معرفی Display & Video 360 (که مجموعه ای از امکانات DoubleClick Bid Manager، مدیریت کمپین (Campaign Manager)، استودیو (Studio) و Audience Centre را در بر دارد)، مدیریت کمپین ها را ساده تر خواهد نمود. انتظار می رود که به این ترتیب همکاری بین تیم خلاق و تیم بازاریابی تقویت شود و همه چیز یک جا کنار هم قرار گیرد.

سرویس های مهم گوگل,معرفی سرویس های گوگل

علاوه بر این، حالا DoubleClick Search به Search Ads 360 تبدیل شده است که تمام امور مربوط به آنالیز و برنامه ریزی کمپین های جستجو را پوشش می دهد.

چیزی که واقعا کاربردی است این واقعیت است که اضافه کردن بیش از 100 مورد از محصولات و خدمات شرکت های ثالث در حوزه تبلیغات و سنجش و اندازه گیری عملکرد است که ثابت می کند گوگل تنها بر محصولات خودش متمرکز نیست.

قرار است معرفی و ارائه برندهای جدید تا اواخر ماه جاری شروع شود و اصلاً هم جای نگرانی نیست چون این تغییرات به تدریج اعمال خواهد شد تا کاربران فرصت هماهنگ شدن با آنها را داشته باشند.

سرویس Ad Manager گوگل

استراتژی بازاریابی گوگل,بازاریابی گوگل,تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

گوگل به دنبال یک راه حل جدید برای ترکیب کردن سرویس های نمایش تبلیغات و کسب درآمد خود در یک پلتفرم واحد بود. سرویس ad manager google در واقع ترکیبی از DoubleClick for Publishers و DoubleClick Ad Exchange است.

تقاضای فزاینده برای دسترسی به سرویس های برنامه ریزی شده (programmatic) در کنار نیاز روزافزون به مصرف محتوا، منجر به ارائه این پلتفرم جدید شد که به نمایش دهندگان تبلیغات، شرکت های تولید محتوای رسانه ای و شرکای تبلیغاتی کمک خواهد کرد تا هر چه بیشتر با آینده حوزه محتوا و فرصت های تجاری مربوط به آن آشنا شوند.

پلتفرم ترکیبی جدید، کسب درآمد از محتوا و همچنین بررسی موفقیت و اثرگذاری آن در انواع سیستم های مختلف (اعم از تلفن همراه، دسکتاپ و …) را برای نمایش دهندگان محتوا آسان تر خواهد نمود. این پلتفرم نقطه تکامل تبلیغات و کسب درآمد است و می تواند هم کار سفارش دهندگان و هم کار نمایش دهندگان تبلیغات را تسهیل کند.

یکی از نتایج جالبی که می توانیم از این تغییر و تحولات بگیریم آن است که راه های کسب درآمد رسماً در حال متنوع شدن است و این ماییم که باید همگام با این روند پیش برویم. گوگل قصد دارد به ما کمک کند تا راحت تر محتوای خود را در کانال های مختلف، انواع سیستم ها، AMP ها (Accelerated Mobile Places)، بازی ها، اپلیکیشن های موبایل و تلویزیون های هوشمند متصل به وب عرضه کنیم. اینها گامی دیگر به سوی آینده تبلیغات برنامه ریزی شده (programmatic) است و حالا وقت آن رسیده که کار را تا حد امکان آسان و کارآمد کنیم.

گام بعدی چیست؟

استراتژی بازاریابی گوگل,بازاریابی گوگل,تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

با وجود تمام این تحولات، نباید در مورد برنامه های دیجیتال خود نگران باشید چون استراتژی بازاریابی گوگل این است که تا جایی که ممکن است این تغییرات را به صورت تدریجی به اجرا درآورد ولی پلتفرم های قبلی هم فعلاً از دور خارج نمی شوند.

گوگل همچنین قصد دارد در آینده ای نزدیک اطلاعات بیشتری درباره پلتفرم های جدید و امکانات و قابلیت هایشان و نیز بهترین راه های استفاده از آنها در اختیار کاربران قرار دهد.

اگرچه به نظر می رسد این تغییرات عمدتاً بر برندسازی گوگل تمرکز دارد، ولی عاملی که آنها را جذاب تر می کند سادگی و نگاه شان به آینده است. یک تجربه کاربری (UX) رضایت بخش می تواند عملاً فرصت های جدیدی را در اختیار برندهای کوچک و بزرگ مختلف قرار دهد.

گوگل ضرورت نگاه به آینده و توجه به تمام تحولاتی که ظرف یک دهه گذشته در حوزه تبلیغات اینترنتی رخ داده اند را باور دارد.

از این به بعد بنگاه های بیشتری قادر خواهند بود با کسب درآمد از محتوا و ارزیابی کمپین های تبلیغاتی، از رابط های کاربری ساده جدید سود ببرند.

کسب و کارهای کوچک نیز مشکلات کمتری در مدیریت تبلیغات و سنجش راندمان کمپین خود خواهند داشت و از طرف دیگر هم تمرکز بر یکپارچه سازی می تواند به بهره برداری حداکثری از ظرفیت هر یک از طرفین منجر شود.

ما هنوز منتظریم تا جزئیات بیشتری در مورد این تغییرات به دست آوریم، ولی با توجه به اطلاعات موجود می توان گفت که این تحولات ممکن است آغاز دوران سادگی و در عین حال بهبود کارایی باشد.
منبع:نیوسو

سه ابزار تست سرعت سایت

سه ابزار تست سرعت سایت

سه ابزار تست سرعت سایت
تست سرعت بارگذاری سایت، جهت بهبود سئو سایت شما ضروری می باشد. در این مقاله توضیح میدهیم چطور از 3 ابزار رایگان استفاده کنیم تا سرعت صفحه را ارزیابی کرده و سایت خود را به یک ماشین قوی و سریع تبدیل کنیم.

سرعت بارگذاری وب سایت مهم است چرا که سایت های سریعتر، از بهینه سازی سایت (SEO) بهتری برخوردارند و می توانند بازدید و تبدیل بیشتری داشته باشند. هرچه افراد بیشتری سایت شما را بازدید کنند، فروش، ثبت نام یا ترافیک بیشتری خواهید داشت. این یک مسابقه برنده برنده است.

البته، وقتی یک نکته مثبت وجود دارد حتما یک نکته منفی هم هست. هیچ کس نمی خواهد سایت کندی داشته باشد چرا که سایت های کند، بدون فروش، ثبت نام و ترافیک هستند. این بازی قطعا برنده برنده نیست.

وقتی زمان بارگذاری سایت شما بیشتر از 3 ثانیه باشد، بسیاری از بازدیدکننده ها آن را قبل از بارگذاری ترک می کنند، کاربران بیشتری به صفحه نتایج برمی گردند (Bounce) و قطعا به این ترتیب نرخ تبدیل شما افت می کند که این اصلا خوب نیست.

خوشبختانه، ارزیابی سرعت صفحه بسیار ساده بوده و در اکثر مواقع با استفاده از ابزارهای کاربردی و رایگان قابل انجام است. هرچند، هیچ ابزاری واقعا نمی تواند یک تحلیل کامل انجام دهد.

برای حل این مسئله، من راهنمایی از ابزارهای رایگان سنجش سرعت سایت و نحوه استفاده از آنها تهیه کرده ام. وقتی شما از این سه ابزار با هم استفاده می کنید، می توانید درک بهتری از عملکرد سایت در دنیای واقعی و فرصت های بهینه سازی داشته باشید.

درک سرعت بارگذاری

پیش از آنکه به این سه ابزار بپردازیم، باید تمامی فاکتورهای اولیه ای که بر روی سرعت بارگذاری صفحه، جهت افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب تاثیرگذار هستند را بفهمیم.

مشکلات هاست: اگر هاست کند یا غبرقابل اعتمادی دارید، کارهای دیگری که انجام می دهید اهمیتی نخواهد داشت. سایت شما اغلب اوقات کند و غیرقابل اعتماد خواهد بود.
مشکلات فنی: روش هایی برای ساخت وب سایت های کند و سریع وجود دارد. ساختن یک سایت سبک و بعد بهینه کردن عملکرد آن برای افزایش سرعت سایت ضروری است.
اندازه: فرقی نمی کند چطور سایت خود را ساخته اید. بالاخره باید در شبکه انتقال داده شده و به کاربر برسد. بنابراین، هرچه سایت بزرگتر باشد، داده های بیشتری باید منتقل شوند. شما باید صفحاتی بسازید که بیش از 3 مگابایت حجم نداشته باشند و حتی کوچکتر از این میزان باشند.
شبکه کاربر آخر: این مسئله کمی خارج از کنترل شماست و جایی است که باید آخرین کاربر خود را هم در نظر بگیرید. اگر افراد عمدتا از طریق تلفن های همراه خود به سایت شما دسترسی دارند و از mobile data استفاده می کنند، باید روی اتصال 3G حساب کنید. یعنی باید همه چیز آنقدر سبک باشد که تحت هر شرایطی سریع بارگذاری شود.

تمامی این مشکلات را ترکیب کنید. به این ترتیب می توانید مشکل واقعی را درک کنید. سایت سنگینی که بر روی یک هاست کند ساخته شده است و مشکلات فنی زیادی دارد و برای بازدید از آن باید حتما از شبکه بالاتر از 3G کنید، قطعا برای کسب و کار شما اصلا مفید نیست.

3 ابزار تست سرعت سایت

سه ابزاری که در ادامه معرفی می شوند، می توانند سرعت صفحه شما را ارزیابی کرده و بخش هایی که مستعد ارتقاء هستند را تشخیص دهند. البته این 3 ابزار، تنها ابزارهای موجود برای این کار نیستند اما زمانی که از آنها در کنار هم استفاده کنید، روشی جامع و آسان برای ارزیابی سرعت سایت خود داشته باشید.

اهداف ما از این کار عبارت است از:

اندازه فیزیکی فایل: این اندازه باید تا جای ممکن کوچک بوده و به طور ایده آل کمتر از 3MB باشد.
زمان بارگذاری: این زمان باید تا جای ممکن کم باشد و به صورت ایده آل کمتر از 3 ثانیه.
بارگذاری موبایل: بارگذاری موبایل باید در سریعترین حالت ممکن باشد و به صورت ایده آل در اتصالات 3G زیر 5 ثانیه.

Google PageSpeed Insights

این ابزار برای بهینه سازی فنی مناسب است. این ابزار به صورت مستقیم، با تحلیل محتوای صفحه وب می تواند اطلاعات تحلیلی در اختیار شما قرار دهد.

این ابزار تمامی فرصت های بهینه سازی فعلی را به شما نشان داده و به فاکتورهای بهینه سازی موجود و قابل استفاده اشاره می کند. گوگل می گوید:

PageSpeed Insights به شما نشان می دهد که یک صفحه تا چه میزان در جهت عملکرد بهتر تلاش می کند و از 0 تا 100 به سایت ها نمره می دهد. این ابزار از دو جهت، قابلیت بهبود عملکرد وبسایت را بررسی می کند:

زمان بارگذاری محتوای بالایی: مدت زمان سپری شده از وقتی که کاربر درخواست بازدید صفحه جدیدی را می دهد تا لحظه ای که محتوای بالای صفحه توسط مرورگر بارگذاری می شود.
زمان بارگذاری کل صفحه: مدت زمان سپری شده از لحظه ای که کاربر درخواست بازدید صفحه جدیدی را می دهد تا لحظه ای که صفحه به طور کامل توسط مرورگر باز می شود.

ابزار تست سرعت سایت,افزایش سرعت بارگذاری سایت,بالا بردن سرعت لود سایت

عمل کردن توصیه های ابزار شما را مطمئن می کند که وب سایت تان از لحاظ فنی بهینه شده است و می تواند صفحه را با بیشترین سرعت ممکن بارگذاری کند.

تست سرعت بارگذاری سایت,تست سرعت سایت,تست سرعت لود سایت

با این ابزار، می توانید فرصت های موجود جهت سئو فنی سایت خود را پیدا کنید و سرعت بارگذاری صفحه خود را افزایش دهید.
منبع:نیوسو

طراحی سایت و وردپرس ارزان

طراحی سایت و وردپرس ارزان

طراحی سایت و وردپرس ارزان
وردپرس از آنجایی که سیستم مدیریت محتوای رایگانی است می تواند بعنوان هسته اصلی در طراحی یک سایت ارزان مورد استفاده قرار گیرد. چنانچه شما می خواهید هزینه کمی را برای ساخت و راه اندازی وب سایت تان در نظر بگیرید و بودجه کافی برای اینکار ندارید، پیشنهاد ما به شما، استفاده از سایت سازهای رایگان، نظیر وردپرس و جوملا است.
وردپرس چیست؟

ورد پرس یک سیستم مدیریت محتوای اوپن سورس یا متن باز است که توسط برنامه نویسان بسیاری نوشته شده است و تحت لیسانس GPL برای دانلود، ارائه داده شده است. وردپرس بر پایه زبان برنامه نویسی PHP طراحی و برنامه نویسی شده است و نصبی بسیار ساده و راحت دارد. شما با یادگیری و آموزش محیط کار این نرم افزار، به خوبی قادر خواهید بود تا وب سایت خود را مدیریت و به روز رسانی نمایید.

قالب های بسیاری نیز برای وردپرس ساخته و طراحی شده است که برخی از آنها رایگان، و برخی دیگر نیز پولی هستند. اگر شما می خواهید از این سیستم مدیریت محتوا برای ساخت وب سایت تان استفاده نمایید، تنها کافی است علاوه بر دانلود و نصب این سیستم مدیریت محتوا، یک قالب نیز برای گرافیک وب سایت تان انتخاب نمایید. سایت های بسیاری در اینترنت وجود دارند تا به شما کمک خواهند کرد تا قالب مناسبی را برای سیستم وردپرس سایت تان انتخاب و استفاده نماید. تنها کافی است کمی در اینترنت جستجو کرده تا به انبوهی از این سایت ها، دسترسی داشته باشید.
چرا ساخت سایت با وردپرس رایگان نیست؟

سئوالی که ممکن است در ذهن شما باشد این است که اگر وردپرس رایگان است و قالب های سایت نیز رایگان هستند چرا هزینه ای بابت طراحی سایت با وردپرس گرفته می شود و اصولا چرا طراحی سایت با وردپرس رایگان نیست؟

در جواب به این سئوال، به من مثالی را خواهم زد که موضوع را کاملا برای شما روشن می کنید. فرض کنید شما یک هنرمند هستید و فردی به شما رجوع می کند و به شما ابزار آلات طراحی برای یک پوستر هنری را به رایگان می دهد و از شما درخواست می کند تا به رایگان برای او یک پوستر هنری را ترسیم نمایید. آیا شما این کار را خواهید پذیرفت؟

قطعا نه. چرا که مصالح و ابزارآلات رایگان، ملاک قیمت یک کار نمی باشد. دانشی که فرد کسب کرده است تا به سرعت و با ذوق فراوان، برای شما کالا را بسازد، فقط با قیمت جنس به کار رفته در کالا سنجیده نمی شود.

نمی توان به یک شرکت تولید کننده موبایل نظیر سامسونگ رفت و از آن ها درخواست کرد که من هرچه قطعات و لوازم برای ساخت یک گوشی نیاز داشته باشید، به شما خواهم داد، و فقط برای من یک گوشی به رایگان بسازید. آن ها نخواهند پذیرفت و تنها به سادگی شما ممکن است لبخندی بزنند و محترمانه این پیشنهاد شما را رد کنند.
منبع:نویاسیتم

سه راهکار آسان برای میزبانی وب

سه راهکار آسان برای میزبانی وب

سه راهکار آسان برای میزبانی وب


میزبانی وب

1. منافع خرده فروشی میزبانی


صرف نظر از اینکه صاحب چه نوع کسب و کاری باشید می توانید از منافع میزبانی به صورت خرده‌فروشی بهره‌مند شوید. خرده فروشی میزبانی وب شما را قادر می‌سازد تا پکیج‌های میزبانی ارزان قیمت وب را به مشتری‌ها بفروشید. شما می‌توانید تمام انواع میزبانی را به فروش برسانید اما سعی کنید تبلیغات خود را به مسیر دستیابی به مشتری‌های هدف متمرکز کنید.
برای مثال اگر مالک یک فروشگاه عمده فروش آب‌نبات هستید می‌توانید خود را خرده‌فروش آب‌نبات به مشتری‌ها معرفی کنید تا آنها بتوانند از طریق وب سایت شما، وب سایت آب‌نبات خودشان را ایجاد کنند. البته آنها می‌توانند از سایت شما، میزبانی ارزان قیمت وب را انتخاب کنند و هر ماه از راه میزبانی درآمد داشته باشند! علاوه بر این، شما می‌توانید با ارائه قالب‌های طراحی شده وب، امکان بروزرسانی و اجرای سریع‌تر کار را برایشان فراهم آورید و این امکانات نامحدودند.
میزبانی وب
اگر برای کاستن از هزینه‌های میزبانی وب به فکر یک میزبان مجازی هستید طی یک استفاده طولانی مدت به مزایای بیشتر آن پی خواهید برد. امروزه میزبان‌های ارزان قیمت وب به آسانی در دسترس هستند زیرا در حوزه میزبانی وب سایت‌ها رقابت بسیار شدید است. شما می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر از مقداری که شرکت‌ها یکباره می‌پردازند یک دامنه میزبانی فوق‌العاده داشته باشید. به شرط آنکه میزبان مجازی مناسبی انتخاب کنید، کار کردن با میزبان‌های کم هزینه هم امتیازات فراوانی در پی دارد. در ادامه در مورد سه امتیاز مشخص میزبان‌های ارزان قیمت وب بحث خواهیم کرد.
این امتیازات و سایر مزایا می توانند دلایل موثقی برای جست‌وجوی گزینه‌های قابل اطمینان اما ارزان قیمت باشند. بهتر است از همین امروز در مورد میزبان‌های کم هزینه فکر کنید!

2. صرفه‌جويي برای اکنون و آینده


در مقایسه میزبان‌های کم هزینه با سایر میزبان‌ها باید به نوع پرداخت‌های میزبان مجازی خود بسیار دقت کنید. باید تعرفه‌های آنها را براساس تمایل خود به پرداخت ماهانه، سالانه یا چند ساله بررسی نمایید. بنابراین، شما به میزبانی نیاز خواهید داشت که علاوه بر قابل اطمینان بودن، مقرون به صرفه نیز باشد. امتیاز بهره‌گیری از یک میزبان به صرفه این است که در یک دوره زمانی طولانی می‌توانید بطور ماهانه یا سالانه ذخیره هزینه داشته باشید
میزبانی وب
در صورتی که یک شرکت 9.95 دلار در هر ماه برای میزبانی وب هزینه کند و هزینه ماهانه یک میزبان مجازی با همان مشخصات 6.95 دلار باشد در این صورت شما با انتخاب یک میزبان ارزان قیمت وب، 3 دلار در هر ماه ذخیره کرده‌اید. در طول یکسال این میزان 36 دلار و در عرض پنج سال 180 دلار خواهد بود. هرچند که این مبلغ به نظر زیاد نمی‌رسد اما از دیدگاه کسب و کار هرگونه تلاشی برای صرفه‌جویی مالی بسیار ارزشمند است. حتی اگر شما به چیزی فراتر از یک میزبان ابتدایی وب نیاز داشته باشید می‌توانید مبلغ بیشتری ذخیره نمایید.
میزبانی وب

3. کاهش هزینه‌های بالاسری با میزبان‌های ارزان قیمت


آیا در هیچ جای دیگری جز اینترنت قادر هستید که یک فروشگاه با درآمد چند دلار در ماه باز کنید؟ اگر یک فروشگاه بزرگ در مرکز شهر باز کنید باید متحمل هزینه‌هایی مانند اجاره، آب ، برق و تعمیرات و غیره بشوید.
میزبانی وب
بواسطه میزبانی ارزان قیمت وب شما قادر خواهید بود فروشگاهی با درآمد ماهانه چند دلار باز کنید و در هر زمان که مایل باشید، بدون پرداخت هرگونه هزینه اضافی، به صفحات و محتوای آن اضافه کنید. این کمترین هزینه بالاسری با بیشترین پتانسیل امتیاز است که می‌توان در اختیار داشت. علاوه بر این، استفاده از مشخصه‌هایی مانند PHP و MYSQL جهت پایگاه داده‌ها می‌تواند تا حد زیادی در صورتحساب ماهانه شما تاثیرگذار باشد.

منبع:وب نگاران

دانلود قالب وبلاگ سه ستونه - قالب وبلاگ خبری

دانلود قالب وبلاگ سه ستونه - قالب وبلاگ خبری

قالب وبلاگ سه ستونه > دانلود قالب وبلاگ رویا ، این قالب وبلاگ بسیار زیبا ، توسط سایت اسلاید اسکین ارائه گردید.

قالب وبلاگ زیبا و جالبی در مورد خیالات و آرزوها پیش روی شما عزیزان می باشد .در این قالب مردی را نشان می دهد که از دری وارد فضای بیرونی شده و پا در دنیای خیالات می گذارد .و عکس بانویی که تمامی افکارش درگیر فکر و رویا است و پرنده ای که بالهایی برای پرواز در آرزوها دارد .

این قالب دارای ۳ ستون برای نوشتن مطالب مورد نظر شما و تم قهوه ای رنگ می باشد .مزیت اصلی این قالب و سایر قالبهای سایت اسلاید اسکین وجود سئوی سبز و ایندکس سریع مطالب و در نتیجه بالا رفتن رتبه وبلاگ شما در سرچ گوگل خواهد شد .ما منتظر نظرات شما عزیزان هستیم .
قالب وبلاگ رویا

قالب وبلاگ سه ستونه > قالب وبلاگ

قالب وبلاگ رویا,قالب رویایی,قالب اسلاید شو تخیل,قالب وبلاگ وهم,قالب وبلاگ خیالات,قالب ذهن

Ghaleb Weblog roya

قالب وبلاگ سه ستونه > در این قالب وبلاگ که با موضوع رویا طراحی شده ، بیشتر از رنگ (نارنجی,آبی ,مشکی ,قهوه ای,طوسی) استفاده شده است.

برای دانلود قالب کلیک کنید

امیدواریم از استفاده از این قالب لذت ببرید و از سایر مطالب سایت وسنه بازدید بفرمایید

قالب وبلاگ زیبا و جالبی در مورد خیالات و آرزوها پیش روی شما عزیزان می باشد .در این قالب مردی را نشان می دهد که از دری وارد فضای بیرونی شده و پا در دنیای خیالات می گذارد .و عکس بانویی که تمامی افکارش درگیر فکر و رویا است و پرنده ای که بالهایی برای پرواز در آرزوها دارد .این قالب دارای 3 ستون برای نوشتن مطالب مورد نظر شما و تم قهوه ای رنگ می باشد .مزیت اصلی این قالب و سایر قالبهای سایت اسلاید اسکین وجود سئوی سبز و ایندکس سریع مطالب و در نتیجه بالا رفتن رتبه وبلاگ شما در سرچ گوگل خواهد شد .ما منتظر نظرات شما عزیزان هستیم

نکات سئو تولید محتوا - سفارش نویسندگی

نکات سئو تولید محتوا - سفارش نویسندگی

سفارش نویسندگی > مخاطبان پیامتان را بهتر درک می کنند

اینکه منظور و هدف پُست شما آگاهی بخشی، سرگرمی یا اس ام اس تبلیغاتی به کاری باشد، چندان مهم نیست . اگر محتوای شما ساختار ضعیفی داشته باشد، هر هدفی که در ذهن تان است را به کلی نابود خواهد کرد و خوانندگان قادر نخواهند بود، پیامتان را درک کنند و با آن ارتباط بگیرند.

هر پُستی که در وبلاگ نوشته می شود باید یک پنل نمایندگی اس ام اس داشته باشد. این پیام، هدف یا منظور در واقع همان دلیلی است که شما به خاطرش پُست خود را می نویسید. قصد دارید چه چیزی به مخاطبان خود بگویید؟ پیامی که شما در نوشته های خود بیان می کنید، می تواند بسیار ساده باشد. مقاله ای که در وبلاگ سایت پیامک قرار می گیرد می تواند توضیحاتی مختصر در مورد محصول، خدمات یا فرایندهای حمل و نقل یه کاربران ارائه کند. به همین سادگی!

سفارش نویسندگی > نوشته هایی که ساختار ضعیفی دارند، باعث می شوند که مخاطبان نرخ طراحی وب سایت را درک نکنند. اما اگر شما بر روی موضوع پُست خود به خوبی فکر کرده و آن را بدون هیچ گونه غلط دستور زبانی و املایی بنویسید، به احتمال زیاد کاربران سایت تان به خوبی از پست شما استقبال می کنند.



اگر به دنبال تولید محتوا برای سایت خود میگردید با مناسبترین قیمت و بیشترین کیفیت با سایت vasneh.ir یا شماره تماس 09032127211 تماس حاصل بفرمایید



بانس ریت پایین تر خواهد بود

سفارش نویسندگی > اگر محتوای شما به درستی نوشته شده باشد و دارای ساختار خوبی باشد، به احتمال قوی بازدیدکنندگان در سایت تان باقی می مانند تا پُستی که منتشر نموده اید را تا انتها مطالعه کنند. این موضوع در نهایت منجر به طراحی آنلاین وب سایت حرفه ای ریت می شود و به تدریج، رتبه بندی سایت را در نتایج جستجو بهبود می بخشد.

اعتماد مخاطبان را بیشتر می کند

زمانی که مطالب موجود در سایت به خوبی نوشته شوند، مخاطبان آسان تر از گذشته به شما اعتماد می کنند. اگر محتوای شما به خوبی قابل خواندن و عاری از خطاهای تایپی باشد، مطمئناً حرفه ای و معتبر به نظر خواهد رسید. همین موضوع باعث می شود مخاطبان به طراحی سایت ارزان یا وبلاگ شما اعتماد کنند و ارتباط خوبی با آن داشته باشند. اگر مخاطبان به سایت شما اعتماد کنند، دوباره به سایتتان باز می گردند تا پست بعدی شما را بخوانند یا محصولی از شما خریداری کنند.

سفارش نویسندگی > در شبکه های اجتماعی با استقبال روبرو می شوید

پست هایی که خوب نوشته شده اند، به احتمال زیاد بیشتر از سایر مطالب در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند و کاربران با علاقه درباره آن صحبت می کنند. برای اینکه مقاله تان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود، در ابتدا باید خوانندگان را ترغیب کنید تا پُست شما را مطالعه کنند. نکته مهم تر این است که قردی باید مقاله شما را به قدری با ارزش بداند که آن را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. مطمئن باشید محتوایی که ضعیف نوشته شده است به هیچ عنوان در شیکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته نخواهد شد زیرا خوانندگان در اواسط کار، خواندن متن را رها می کنند.