آشنایی با تکنیک های مهم در بهینه سازی SEO

آشنایی با تکنیک های مهم در بهینه سازی SEO

آشنایی با تکنیک های مهم در بهینه سازی(SEO)


1. استفاه از آدرس های قابل خواندن و معنی دار

اگر کاربران نتوانند URL را بخوانند یا درک کنند ،موتور های جستجو نیز ممکن است دچار اشتباه شوند. به یاد داشته باشید موتورهای جستجو از کاربران پیروی می کنند. استفاده از 2-4 کلمه در هر URL باعث به یاد ماندنی تر شدن در ذهن کاربر و سهولت در تایپ خواهد شد.
آشنایی با تکنیک های مهم در بهینه سازی SEO
2.استفاده از کلمات کلیدی مناسب در تصاویر


تصاویر در بهینه سازی وب سایت مهم می باشند. گوگل در طراحی وب سایت خود بخشی از نتایج جستجو را به تصاویر اختصاص داده است . وقتی کاربران به دنبال تصویری خاص می باشند ، کلید واژه ها را جستجو می کنند. به همین دلیل باید از کلمات کلیدی مناسبی در تصاویر و عناوین متن ها استفاده کنید.

3. سیگنال های اجتماعی

سیگنال های اجتماعی بسیار مهم می باشند. البته گوگل، سیگنال های اجتماعی را در لیست عوامل موثر بر رتبه بندی خود قرار نداده است اما به صورت تجربی تاثیر مثبت سیگنال های اجتماعی در رتبه بندی موتور های جستجو مشاهده می شود.
آشنایی با تکنیک های مهم در بهینه سازی SEO
4. ایجاد و انتشار مداوم محتوای منحصر به فرد

در طراحی و ساخت سایت ، محتوای منحصر به فرد نیز تاثیری مثبت و مهم در بهبود رتبه سایت در گوگل دارد. این مورد از آنچه که شما می پندارید مهم تر است. بنابراین به طور روزانه مطلبی جدید در وب سایت خود قرار دهید.

5. حذف کردن، عوامل موثر در کاهش سرعت سایت

سرعت صفحه، عاملی مهم در سئو وب سایت است. صفحه کند کاربر را از خرید محصول آن سایت دلسرد می سازد. در ذهن خریداران بالقوه یک سایت کند ، سایتی ضعیف در زمینه طراحی سایت و غیر قابل اطمینان است. بنابراین سرعت صفحه برای کاربران و گوگل بسیار حیاتی است.
آشنایی با تکنیک های مهم در بهینه سازی SEO
6. آنالیز وب

پس از تعریف اهداف خود در سئو سایت شما نیاز به نرم افزاری برای تجزیه و تحلیل سایت خود دارید. از گوگل آنالیز و کنسول جستجوی گوگل می توانید در این زمینه کمک بگیرید.

7. لینک دهی به وب سایت های مرتبط

نکته ای مهم و حیاتی در رشد وب سایت لینک دادن به وبلاگهای دیگر می باشد. لینک دادن باعث تبدیل وب سایت شما به منبعی با ارزش می شود. به طور مثال اگر به دنبال به دست آوردن لینک های ورودی از وبلاگ های معتبر هستید یکی از ساده ترین راه ها نشان دادن تمایل پیوند به وبلاگ هایی با محتوای مشابه می باشد.
آشنایی با تکنیک های مهم در بهینه سازی SEO
8. تشویق دیگر سایت های قابل اعتماد برای دادن لینک به شما

هنوز هم لینک های ورودی تا حد زیادی نقشی مهم در رتبه بندی موتورهای جستجو دارند. وقتی در خط تقدم صنعت خود قرار دارید، ایجاد محتوای مفید و ارتباط با وبلاگ های معتبر منجر به افزایش مخاطبانی خواهد شد که به طور طبیعی به شما لینک دهند.

9. ارسال توصیف متا منحصر به فرد و مرتبط برای هر صفحه

یکی دیگر از نکات مهم که اکثر مردم از آن غافل می شوند توضیحات meta است. توضیح meta اولین چیزی است که موتور جستجو گوگل از وب سایت شما مشاهده می کنند. به طور کلی گوگل علاقه ای به مطالب تکراری ندارد و سایت هایی با این شرایط را جریمه می نماید. در همین راستا ، توضیحات meta تکراری نیز شما را به دردسر خواهد انداخت .

طراحی سایت و وردپرس ارزان

طراحی سایت و وردپرس ارزان

طراحی سایت و وردپرس ارزان
وردپرس از آنجایی که سیستم مدیریت محتوای رایگانی است می تواند بعنوان هسته اصلی در طراحی یک سایت ارزان مورد استفاده قرار گیرد. چنانچه شما می خواهید هزینه کمی را برای ساخت و راه اندازی وب سایت تان در نظر بگیرید و بودجه کافی برای اینکار ندارید، پیشنهاد ما به شما، استفاده از سایت سازهای رایگان، نظیر وردپرس و جوملا است.
وردپرس چیست؟

ورد پرس یک سیستم مدیریت محتوای اوپن سورس یا متن باز است که توسط برنامه نویسان بسیاری نوشته شده است و تحت لیسانس GPL برای دانلود، ارائه داده شده است. وردپرس بر پایه زبان برنامه نویسی PHP طراحی و برنامه نویسی شده است و نصبی بسیار ساده و راحت دارد. شما با یادگیری و آموزش محیط کار این نرم افزار، به خوبی قادر خواهید بود تا وب سایت خود را مدیریت و به روز رسانی نمایید.

قالب های بسیاری نیز برای وردپرس ساخته و طراحی شده است که برخی از آنها رایگان، و برخی دیگر نیز پولی هستند. اگر شما می خواهید از این سیستم مدیریت محتوا برای ساخت وب سایت تان استفاده نمایید، تنها کافی است علاوه بر دانلود و نصب این سیستم مدیریت محتوا، یک قالب نیز برای گرافیک وب سایت تان انتخاب نمایید. سایت های بسیاری در اینترنت وجود دارند تا به شما کمک خواهند کرد تا قالب مناسبی را برای سیستم وردپرس سایت تان انتخاب و استفاده نماید. تنها کافی است کمی در اینترنت جستجو کرده تا به انبوهی از این سایت ها، دسترسی داشته باشید.
چرا ساخت سایت با وردپرس رایگان نیست؟

سئوالی که ممکن است در ذهن شما باشد این است که اگر وردپرس رایگان است و قالب های سایت نیز رایگان هستند چرا هزینه ای بابت طراحی سایت با وردپرس گرفته می شود و اصولا چرا طراحی سایت با وردپرس رایگان نیست؟

در جواب به این سئوال، به من مثالی را خواهم زد که موضوع را کاملا برای شما روشن می کنید. فرض کنید شما یک هنرمند هستید و فردی به شما رجوع می کند و به شما ابزار آلات طراحی برای یک پوستر هنری را به رایگان می دهد و از شما درخواست می کند تا به رایگان برای او یک پوستر هنری را ترسیم نمایید. آیا شما این کار را خواهید پذیرفت؟

قطعا نه. چرا که مصالح و ابزارآلات رایگان، ملاک قیمت یک کار نمی باشد. دانشی که فرد کسب کرده است تا به سرعت و با ذوق فراوان، برای شما کالا را بسازد، فقط با قیمت جنس به کار رفته در کالا سنجیده نمی شود.

نمی توان به یک شرکت تولید کننده موبایل نظیر سامسونگ رفت و از آن ها درخواست کرد که من هرچه قطعات و لوازم برای ساخت یک گوشی نیاز داشته باشید، به شما خواهم داد، و فقط برای من یک گوشی به رایگان بسازید. آن ها نخواهند پذیرفت و تنها به سادگی شما ممکن است لبخندی بزنند و محترمانه این پیشنهاد شما را رد کنند.
منبع:نویاسیتم

مزایای ویدئوهای مطالعه موردی در بازاریابی بی دو بی

مزایای ویدئوهای مطالعه موردی در بازاریابی بی دو بی

مزایای ویدئوهای مطالعه موردی در بازاریابی بی دو بی
ویدئوهای مطالعه موردی یکی از اشکال ویدئو مارکتینگ است. همانطور که میدانید ویدئو مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی و فروش B2B تاثیر زیادی دارد.

اخیراً کسانی که از تجارت شرکت با شرکت (business-to-business) استفاده می­کنند، همه مصرف کنندگان را در مورد تماشای ویدئو به یک چشم نگاه می کنند.

براساس تحقیقات گوگل، 70% از خریداران B2B در مسیر خریدِ خود، ویدئوها را نگاه می­کنند.
در سال 2015 یک موسسه بازاریابی محتوا گزارش داد که 76 درصد از شرکت­ها از ویدئوهای مختلف B2B استفاده می­کنند.
تصمیم شبکه LinkedIn در سال 2017 مبنی بر اجازه آپلود ویدئوها در قسمت اخبار، مزیت دیگری برای ویدئو ( به عنوان ابزاری برای بازاریابی B2B ) به وجود آورده است.

اما هنوز خریداران B2B با مصرف­ کنندگان دیگر در 2 مورد تفاوت دارند: آنها برای خودشان تصمیم نمی گیرند و احتمالاً مجبور می شوند از انتخاب خود دفاع کنند. در نتیجه آنها باید به تبلیغات به نحوی دیگر نگاه کنند. این بدین معناست که شما باید عملکرد منحصر به فردی برای بازاریابی ویدئویی داشته باشید و در آن مشتری­های واقعی را نشان دهید که در حال استفاده از محصولات و خدمات شما هستند. تحقیقات اخیر بر روی 600 تصمیم­ گیرنده­ ی B2B نشان می­دهد که 55 درصد معتقدند مطالعه موردی بهترین روش برای متقاعد سازی مشتری برای خرید می باشد.

چرا ویدئوهای مطالعه موردی تاثیر شگرفی بر روی بازاریابی B2B می گذارند ؟

افراد به اطلاعاتی نیاز دارند تا در اختیار روسای خود بگذارند

تحقیقات نشان می ­دهد که بزرگترین انگیزه خریداران B2B، مشاهده نحوه ­ی استفاده از محصول می­باشد. این نوع مشتری­ ها به فرضیه ­ها و شعارهای تبلیغاتی علاقه­ ای ندارند. آنها می خواهند نتیجه استفاده از محصول یا خدمات شما را ببینند. خریداران B2B به مواردی احتیاج دارند که وقتی افراد مافوق شان درباره­ ی محصول خریداری شده از آنها سوال می پرسند، بتوانند خرید خود را توجیه کنند. این مورد مهم­ترین قسمت در ترغیب خریداران B2B است. از تمام این موارد نتیجه می شود که نباید فقط به فکر فروش انبوه محصولات خود به یک شرکت دیگر باشید.

ایجاد باورهای اجتماعی توسط تحقیقات موردی

باورهای اجتماعی به بازخورد و عکس ­العمل افراد دیگر بستگی دارد. بهترین مثال از باور اجتماعی، پیشنهاد برای خرید محصول از افرادی­ است که می شناسید و برای شما محترم هستند. به همین دلیل است که 84 درصد از تصمیم­ گیرندگان B2B با ارجاعات شروع می­کنند. این نوع ارتباط همیشه امکان­پذیر نمی­باشد. تحقیقات نشان می­ دهد ویدئوها و تصاویر به باورهای اجتماعی کمک می­کند. پذیرفتن چیزی که دیگران صحت آن را تآیید می­کنند، بسیار آسان­تر است.

از بین رفتن شغل فروشندگی با ایجاد مطالعه موردی ویدئویی

مصرف ­کنندگان B2B خواهان اطلاعات هستند نه اجبار و تحریک برای خرید. براساس برخی از تحقیقات، 59 درصد از مصرف­ کنندگان انجام تحقیقات آنلاین را به ارتباط با نمایندگان فروش و تحمل اصرار فروشندگان ترجیح می­دهند. اگر چه توضیحات محصولات می­تواند به خریداران در تحقیقات شان کمک کند، اما هیچ چیز مانند عکس ­العمل دیگران درباره­ آن محصول و شنیدن نظرات مشتری واقعی نیست.

قابلیت اشتراک ­گذاری مطالعه موردی ویدئویی

خریداران B2B دوست دارند با افراد مختلف نظرات شان را بازگو کنند، و به این ترتیب امکان خرید افرد دیگر نیز وجود دارد. طبق آمار لینکدین، سه چهارم خریداران، خریدهای آینده خود را در شبکه ­­های اجتماعی به اشتراگ می­ گذارند. ویدئو های به اشتراک گذاشته شده به افراد این اجازه را می دهد تا آن را نگاه کنند و راجع به آن کامنت خود را بنویسند. احتمال وایرال (viral) شدن یک ویدئو B2B بسیار کم است و البته این هم هدف این نوع ویدئوها نمی باشد. ویدئوهای B2B باید در بین افراد مناسب پخش شود. افرادی که خود در فرآیند خرید هستند.

انتقال احساسات از طریق ویدئوها

مصرف کنندگان B2B نسبت به سایر مشتری­ها منطقی ­تر هستند. یک ضرب ­المثل قدیمی میگوید که مردم با احساساتشان خرید می­کنند و بعد تصمیمشان را با منطق خود توجیه می­کنند. اما برخی تحقیقات نشان میدهند که 95 درصد از تصمیم­ گیری ها برای خرید یک محصول ناخودآگاهانه صورت می گیرد. اما مشتری­های B2B فکر نمی کنند که در هنگام خرید منطق شان را از دست داده ­اند و خریدشان را توجیه می­ کنند. ارائه هایی که توسط پاورپویت صورت میگیرد را کنار بگذارید و بجای آن از روایت داستان استفاده کنید.

القای حس و حال تازه به مطالعه موردی

مطالعه موردی و ارزیابی­ ها نباید خشک و کسل ­کننده باشند. در مطالعات موردی می توان از طنز استفاده کرد. مطالعه موردی و ارزیابی­ ها همچنین می­ توانند مبالغه­ آمیز بوده یا اینکه برعکس، داستان ساده­ ای را بازگو کنند. چالش ماجرا بر سر انتخاب چارچوبی است که مشتریان B2B را به ارمغان آورد.

بجای اینکه مطالعه موردی را بعنوان یک ابزار سرسری برای چک کردن لیست خود در نظر بگیرید، به هدف اصلی آن توجه کنید. این مطالعه را میتوان یک تابلو در نظر گرفت که روی آن بهترین موارد محصول خود را برای خریداران خود شرح می­دهید.
منبع:نیوسو

تولید ویدئوهای تبلیغاتی حرفه ای و تکنیک ها

تولید ویدئوهای تبلیغاتی حرفه ای و تکنیک ها

تولید ویدئوهای تبلیغاتی حرفه ای و تکنیک ها
تولید ویدئو های تبلیغاتی حرفه ای، یکی از عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی اینترنتی می باشد. با ویژگی ها و عناصر اصلی ویدئوهای تبلیغاتی حرفه ای در قسمت قبل آشنا شدیم. در این قسمت از مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که با چه تکنیک هایی می توانیم ویدئوهای تبلیغاتی حرفه ای را با صرف بودجه محدود بسازیم؟

حالا که ویژگی ها و عناصر اساسی برای تولید ویدئو با نرخ تبدیل بالا را متوجه شدید، زمان آن رسیده است که با صرف بودجه محدود ویدئوی خود را تولید کنید.

اگر می خواهید ویدئوهای شما تبدیل بالایی داشته باشند، باید ویدئوهای کوتاه و جذاب تولید کنید. اینجا می توانید تکنیک های تولید ویدئوی تبلیغاتی با بودجه محدود که تبدیل بالایی نیز داشته باشند را مشاهده نمایید:

سناریوی مناسبی بنویسید.

اولین گام تولید هر ویدئوی تبلیغاتی، نوشتن سناریو تبلیغاتی مناسب می باشد. اغلب بازاریابان از کمپانی های دیگر استفاده می کنند تا سناریو برای ویدئوهای تبلیغاتی خود بنویسند. اما شما برای صرفه جویی در هزینه های خود می توانید این مرحله را با تیم خود انجام دهید.

شما به ویدئویی احتیاج دارید که با مخاطبین تان ارتباط برقرار کند. خوشبختانه، اغلب می توانید با توجه به صفحه فرود، سناریو بنویسید.

برای مثال، ببینید BuildFire چطور صفحه فرود خود را ساختار بندی می کند.

بازاریابی اینترنتی,بازاریابی ویدئویی,تبلیغات انیمیشنی

آنها ابتدا یک تیتر جذاب می نویسند تا اشتیاق اولیه کاربر را برانگیخته کنند.

سپس، با استفاده از تایید اجتماعی (Social Proof) سعی می کنند ادعای خود را اثبات کنند:

تولید محتوای ویدیویی,تولید ویدئو,تولید ویدئو تبلیغاتی

حالا به شما نشان می دهند دقیقا چند کاربر می توانند از سرویس آنها استفاده کنند و موفق شوند:

عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی اینترنتی,نوشتن سناریو تبلیغاتی,ویدیو انیمیشنی

سپس با معرفی ویژگی ها و مزیت های خاص، بیش از پیش کاربر را جذب می کنند:

بازاریابی اینترنتی,بازاریابی ویدئویی,تبلیغات انیمیشنی

کل صفحه فرود مانند سناریوی از پیش نوشته شده است. کلید اولین ویدئوی شما در صفحه فرود نهفته است.

برای آنکه به آن دست پیدا کنید، می توانید از چند فاکتور کلیدی زیر در سناریوی خود استفاده کنید:

یک خط متن جالب بنویسید تا توجه کاربران را جلب کنید.
از تایید اجتماعی برای اثبات ادعاهای خود استفاده کنید.
نشان دهید که استفاده از محصولات شما چقدر ساده است.
نشان دهید محصول شما چه کاربردی دارد و چه مزیت هایی برای کاربر به دنبال دارد.
توضیح دهید که کاربر چطور می تواند از ویژگی های آن به نفع خود استفاده کند (تبدیل های بیشتر، فروش بیشتر و غیره)

سبک مناسبی برای بازار هدف خود پیدا کنید.
منبع:نیوسو

3 روش آموزش طراحی  وبسایت

3 روش آموزش طراحی وبسایت

3 روش آموزش طراحی وبسایت

طراحی سایت را از روش های مختلفی می توانید آموزش ببینید. بسته به روحیه شما و سطح دانش شما در زمینه وب راه مناسب برای یادگیری شما متفاوت است. قبل از هر چیز به شما یادآور می شوم که طراحی وب فیلدهای مختلفی دارد که قبل از هر کار بهتر است فیلد مناسب خود را انتخاب نمایید. طراحی وب شامل فیلدهای کاری طراح گرافیک سایت، طراح انیمیشن های سایت، طراح صفحه html ، برنامه نویس وب و متخصص سئو می باشد. ابتدا در مورد کار مورد نظر تحقیق نموده سپس فیلد کاری مناسب به خود را انتخاب نمایید. بسته به انتخاب شما دوره های مختلفی را می بایست بگذرانید. هر یک از فیلدهای کاری طراحی وب را که انتخاب کرده باشید می توانید از منابع زیر جهت یادگیری طراحی استفاده نمایید.
3 روش آموزش طراحی وبسایت
آموزش طراحی سایت از طریق سایت های آموزش طراحی وب سایت
از نظر بنده که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی وب مشغول فعالیت هستم بهترین روش همین روش می باشد زیرا مطالب سایت ها معمولا بروز می باشند و در سایت ها می توانید آخرین تکنولوژی ها را در زمینه وب بیابید و همچنین دسترسی آن ساده و رایگان است. برای این کار باید سایت های آموزشی طراحی وب سایت را بیابید که لازم نیست این کار را انجام دهید زیرا بنده در پایین سایت های معتبر آموزش طراحی سایت به زبان فارسی را برای شما لیست نموده ام. البته پیشنهاد می کنم از سایت های انگلیسی آموزش طراحی سایت استفاده نمایید زیرا آن سایت ها معمولا بروزتر از سایت های فارسی هستند و مطالب مفید تر و کامل تری را در آنها یافت خواهید نمود.

لیست سایت های رایگان آموزش طراحی سایت

3 روش آموزش طراحی وبسایت

آموزش طراحی وب سایت از پایه - قسمت اول
آموزش طراحي سايت
آموزش طراحی سایت | webtarget
آموزش طراحی وب سایت|آموزش طراحی سایت - آموزش برنامه نویسی
ITTutorial.ir | آموزش طراحی وب سایت ,فتوشاپ
طراحی وب - آموزش طراحی صفحات وب
آموزش طراحی سایت | ساخت وب سایت رایگان - سایت ساز
آموزش و طراحی سایت
Webnology | پایگاه اختصاصی آموزش طراحی سایت
آموزش طراحی وبسایت: ایران سرزمین
وبسایتها | آموزش جامع و تخصصی طراحی سایت
3 روش آموزش طراحی وبسایت

آموزش طراحی سایت از طریق کلاس های آموزشی
این مورد را زیاد توصیه نمی نمایم زیرا باعث می شود شما در یادگیری های آتی خود وابسته به استاد خود باشید ولی اگر به هر جهت با توجه به روحیه خود تشخیص می دهید می توانید در کلاس های آموزشی معتبر شرکت نمایید. این کار را با پرس و جو از دوستان و آشنایان انجام دهید. معتبر ترین موسسه آموزشی که اینجانب توصیه می کنم کلاس های طراحی وب مجتمع فنی تهران می باشد.

آموزش طراحی وب از طریق کتاب
بنده کار طراحی وب را با یک کتاب آموزشی فرونت پیج در 24 ساعت شروع کردم. یادگیری طراحی وب از طریق کتاب باعث می شود شما برای یادگیری های موارد به استاد خود متکی نباشید و موارد را از کتاب به راحتی آموزش ببینید. کتاب های مختلفی در زمینه های مختلف آموزش طراحی سایت وجود دارند در هر موردی بهترین کتاب را از طریق پرس و جو از آشنایان و گشت و گذار در اینترنت تهیه نموده و کار یادگیری طراحی سایت را شروع نمایید. 3 روش آموزش طراحی وبسایت

3 روش آموزش طراحی وبسایت

در ایران یادگیری موارد مورد زیر برای طراحان وب مورد نیاز است، در صورتی که بخواهید یک طراح وب کامل باشید می بایست تمام موارد زیر را به همراه زیر شاخه های آن آموزش دیده باشید:

photoshop , flash , frontpage , dreamweaver , expression web, css , html , javascript , php , asp.net , asp

نویسنده این مقاله Ahmad Balavipour می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.
3 روش آموزش طراحی وبسایت
منبع:sitedesign.joomir

برنامه ای شبیه تلگرام

برنامه ای شبیه تلگرام

برنامه ای شبیه تلگرام
برنامه شبیه تلگرام چیست؟ این سوالی است که این روزها بسیاری از افرادی که در زمینه کسب و کار اینترنتی کار می کنند و یا از تلگرام به عنوان یک پیام رسان شخصی و قوی استفاده می کنند از مشاورین این عرصه می پرسند.

در حال حاظر برنامه های زیادی در ایران و جهان وجود دارد که می شود به جای تلگرام از آن استفاده کرد. برنامه هایی که برخی از آن ها نسبت به تلگرام مزایایی دارند و برخی هم ضعیف تر هستند. پیام رسان ها امروزه در تمام دنیا نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کنند. حال سوال این است که چه پیام رسانی در ایران ممکن است جایگزین تلگرام شود؟

آیا یک برنامه مشابه تلگرام حتما باید تمام ویژگی های آن را داشته باشد؟ اگر خودم را جای شما بگذارم این گونه سوال می پرسم: آیا تلگرام هم از ابتدا این همه امکانات داشت یا کم کم و با نیازسنجی کاربرانش به یکی از برترین پیام رسان های دنیا تبدیل شد؟

چه پیام رسانی جایگزین تلگرام میشود؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از شما دوستان عزیزم را درگیر کرده است. باید سعی کنید بهترین انتخاب را بر اساس بررسی تمام ویژگی های کیفی و کمی داشته باشید.

من در این مطلب کم کم بهترین برنامه جایگزین تلگرام را به شما معرفی می کنم. البته انتخاب با شماست. من تعداد زیادی اپلیکیشن پیام رسان را معرفی می کنم و انتخاب را به عهده خود شما می گذارم.
منبع:نیوسو